جزییات 0 6

  • بازدید : 523
امتیاز 5.00 تعداد رای 2
0 6

افتتاح باشگاه تیراندازی مهراسپورت

نخستین مجموعه تیراندازی قدس با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به بهره برداری رسید. در این مراسم که در تاریخ 1 اسفندماه 1398 برگزار شد، مجموعه تیراندازی مهر اسپورت که نخستین فاز ساخت آن از سال 1397 آغاز شده بود در قالب طرح بخش خصوصی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان، با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، مسئولین فدراسیون و هیئت تیراندازی استان به بهره‌برداری رسید.
گفتنی است این مجموعه به عنوان نخستین مجموعه ورزش تیراندازی در غرب تهران در مساحتی حدود 2 هزار و 700 متر مربع ایجاد شده که می‌تواند در ورزش تفنگ بادی و تپانچه ورزشکاران زیادی را آموزش دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک برای ایجاد مجموعه در این شهرستان اظهار داشت: یکی از اهداف ما در حمایت از پروژه‌های ورزشی، بخش خصوصی بوده چرا که با توجه به شرایط خاص ما می‌طلبد این موضوع الزام جدی شود.
رضا گل‌محمدی ادامه داد: در این خصوص می‌بایست از بخش خصوصی حمایت کرد و می‌توانیم از این حوزه برای تکمیل طرح‌های عمرانی از آنها بهره برد.
رئیس اداره ورزش و جوانان قدس گفت: برای گسترش ورزش در این شهرستان از بخش خصوصی در چارچوب مقررات برای تشكیل باشگاه های ورزشی نیرومند و با برنامه حمایت می‌كند.
محسن حسینی تصریح كرد: تاكنون با مشاركت بخش خصوصی و علاقه‌مندان به ورزش شاهد راه‌اندازی باشگاه‌های متعدد ورزشی در شهرستان هستیم و این روند ادامه دارد.
همچنین آقای مومن‌زاده مدیر مجموعه تیراندازی مهراسپورت خاطر نشان کرد: این سایت تیر اندازی با همت آقای مهندس عباس عبدالرضا از سال گذشته آغاز شده بود، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

 

 

امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید